Szállítási információk és feltételek

UTÁNVÉTES FIZETÉS ESETÉN A BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI SZÁNDÉKOT KÉRJÜK MINDENKÉPP ELŐRE JELEZZE A RENDELÉSKOR MEGJEGYZÉSBEN!

EXPRESSZ PROTEIN FUTÁR:

AZ EXPRESSZ KISZÁLLÍTÁSUNK ÁTMENETILEG SZÜNETEL! HA SÜRGŐSEN AZNAPI SZÁLLÍTÁST SZERETNE KÉRJÜK, HOGY KERESSEN FEL MINKET TELEFONON ÉS KOLLÉGÁINK KALKULÁLNAK A SZÁLLÍTÁSRA A TÁVOLSÁG ALAPJÁN EGY EGYEDI ÁRAT!

A szolgáltatás által a rendelés feldolgozását követően akár 1 órán belül megkaphatja csomagját! Igyekszünk az 1 órán belüli kiszállítási időt tartani, de a forgalmi viszonyok és a készlet hozzáférhetősége befolyásolhatja a szállítási időt! 

Az expressz futárszolgáltatással kért rendeléseket az üzleteink nyitvatartásának utolsó 30 percében már nem biztos, hogy fel tudjuk dolgozni így azok szállítása áteshet a következő nyitvatartási napunkra (erről mindenképp tájékoztatjuk a vásárlót)!

A szolgáltatás Hétfőtől-Szombatig vehető igénybe!

GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL TÖRTÉNŐ HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Az Ön által megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki Magyarország területére.

10 kilométernél közelebb eső címek esetében amennyiben lehetőségünk van rá, saját futárral szállítunk, függetlenül a GLS futárszolgálattól! Ilyen esetben természetesen előre egyeztetjük a vásárlóval a szállítás időpontját és igyekszünk gyorsabban tejesíteni azt mintha a GLS futárszolgálatnak lenne átadva a csomag! 

  • Belföldi és integrált csomagszállítás - a GLS a feladó kérésének megfelelően elvégzi a csomagok felvételét a Megbízó által megjelölt helyen, és a csomagok kézbesítését, oly módon, hogy a felvételtől a kiszállításig mindvégig a felügyelete alatt marad.
  • A küldemény és a küldeményekkel kapcsolatos információk a feladó által is nyomon követhetőek és a kézbesítés igazolása bármikor (elévülési időn belül) vissza keresheti.
  • Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni,a futárszolgálat a küldeményt automatikusan visszakézbesíti részünkre.
  • Ez esetben a megrendelő köteles az eredeti, teljes futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni! Ilyen esetben a díjakat a GLS cégünk felé kiállított számlája alapján határozzuk meg!
  • Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi,az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!
  • A GLS futárszolgálat e-mail, illetve SMS formájában küldi a csomag érkezéséről az értesítést amelynek tartalma a csomagszám! A rendelés a csomagszám alapján követhető nyomon!

KÉRJÜK ELLENŐRIZZE, HOGY OLYAN E-MAIL CÍMET ÉS TELEFONSZÁMOT ADOTT MEG A RENDELÉSKOR, AMI HELYES ÉS AMIT RENDSZERESEN HASZNÁL!

Amennyiben a vásárló nem elérhető a megadott elérhetőségeken és emiatt az átvétel meghiúsul, a feladó, újraküldés esetén a szállítási díjat ismételten felszámolhatja! A megelőzés érdekében ha már a csomag feladása előtt kiderül, hogy valamelyik elérhetőség nem megfelelő, a vásárlóval való egyeztetésig a csomag nem kerül kiküldésre!

GLS házhozszállítás szállítási díj belföldön

Szállítási idő: Általában 1-5 munkanap!

  • Magyarországra, előre fizetés esetén a szállítási költség: 1.990 Ft
  • Magyarországra utánvéttel szállítási költség: 1.900 Ft
  • 60 000 Ft feletti rendelés esetén Magyarországon belül a szállítás INGYENES!

CSERELEHETŐSÉG

Cégünk számunkra fontos hogy az általunk forgalmazott termékek eredetét a gyártótól a vásárlóig végig követhessük. Ezért a megrendelt és kiszállított termék cseréjére nincs lehetőség.

SZÁLLÍTÁSI DÍJ, MAGYARORSZÁGON KÍVÜL

Magyarországon kívüli címre történő szállítási igény esetén egyedi árkalkulációt biztosítunk! A külföldi szállítási árakról és fizetési módokról az elérhetőségeink valamelyikén informálódhat! 

Cégünk az árkalkuláció felülvizsgálatának és új szállítási ár meghatározásának jogát fenntartja!

A csomag körmérete nem haladhatja meg a 3 métert (maximális magasság: 60 cm, maximális szélesség: 80 cm, maximális hosszúság: 200 cm, maximális súly: 40 kg)!
Amennyiben a rendelés nem fér bele a legnagyobb csomagméretbe, a szállítást csak több csomagban tudjuk elindítani!
Ez eseteben a plusz csomag(ok) költsége a vásárlót terheli!

* Amennyiben alapvetően elérte a szállítás az ingyenes szállításhoz szükséges értéket, de nem fér bele az a rendelés a legnagyobb csomagméretbe, úgy a további csomagok díja a vásárlót terheli!

Abban az esetben ha a vásárlás értéke az ingyenes szállításhoz szükséges limit többszöröse (egész számra, lefele kerekítve), azt a rendelést annyi csomagként áll módunkban feladni ingyenesen!
A további csomagok díja ez esetben is a vásárlót terheli! A plusz csomagok szállítási költségét a fentebb meghatározott díjak alapján kalkuláljuk de minden ilyen esetben egyeztetünk a vásárlóval!

A futárszolgálat részletes szállítási feltételeiről a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon tájékozódhat!

CSOMAGKÖVETÉS

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

GLS CSOMAGPONTRA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL -> JELENLEG SZÜNETEL!

Az Ön által megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megjelölt GLS CSOMAGPONTRA! KÉRJÜK A RENDELÉSKOR MEGJEGYZÉSKÉNT TÜNTESSE FEL AZ ÖN ÁLTAL VÁLASZTOTT GLS CSOMAGPONT NEVÉT ÉS CÍMÉT! FONTOS: GLS AUTOMATÁBA NEM TUDUNK SZÁLLÍTANI, AKKOR SEM HA AZ ADOTT AUTOMATA A GLS CSOMAGPONT KERESŐ LISTÁJÁBAN MEGJELENIK!!!

  • Belföldi és integrált csomagszállítás - a GLS a feladó kérésének megfelelően elvégzi a csomagok felvételét a Megbízó által megjelölt helyen, és a csomagok kézbesítését, oly módon, hogy a felvételtől a kiszállításig mindvégig a felügyelete alatt marad.
  • A küldemény és a küldeményekkel kapcsolatos információk a feladó által is nyomon követhetőek és a kézbesítés igazolása bármikor (elévülési időn belül) vissza keresheti.
  • Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt automatikusan visszakézbesíti részünkre.
  • Ez esetben a megrendelő köteles az eredeti, teljes futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni! Ilyen esetben a díjakat a GLS cégünk felé kiállított számlája alapján határozzuk meg!
  • Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!
  • A GLS futárszolgálat e-mail, illetve SMS formájában küldi a csomag érkezéséről az értesítést amelynek tartalma a csomagszám! A rendelés a csomagszám alapján követhető nyomon!

KÉRJÜK ELLENŐRIZZE, HOGY OLYAN E-MAIL CÍMET ÉS TELEFONSZÁMOT ADOTT MEG A RENDELÉSKOR, AMI HELYES ÉS AMIT RENDSZERESEN HASZNÁL!

Amennyiben a vásárló nem elérhető a megadott elérhetőségeken és emiatt az átvétel meghiúsul, a feladó, újraküldés esetén a szállítási díjat ismételten felszámolhatja! A megelőzés érdekében ha már a csomag feladása előtt kiderül, hogy valamelyik elérhetőség nem megfelelő, a vásárlóval való egyeztetésig a csomag nem kerül kiküldésre!

SZÁLLÍTÁSI DÍJ, MAGYARORSZÁGON BELÜL

Szállítási idő: Általában 1-5 munkanap!

  • Magyarországra, előre fizetés esetén a szállítási költség: 1.300 Ft
  • Magyarországra utánvéttel szállítási költség: 1.300 Ft
  • 40 000 Ft feletti rendelés esetén Magyarországon belül a szállítás INGYENES!

CSERELEHETŐSÉG

Cégünk számunkra fontos hogy az általunk forgalmazott termékek eredetét a gyártótól a vásárlóig végig követhessük. Ezért a megrendelt és kiszállított termék cseréjére nincs lehetőség.

Cégünk az árkalkuláció felülvizsgálatának és új szállítási ár meghatározásának jogát fenntartja!

A csomag körmérete nem haladhatja meg a 3 métert (maximális magasság: 60 cm, maximális szélesség: 80 cm, maximális hosszúság: 200 cm, maximális súly: 40 kg)! Amennyiben a rendelés nem fér bele a legnagyobb csomagméretbe, a szállítást csak több csomagban tudjuk elindítani! Ez eseteben a plusz csomag(ok) költsége a vásárlót terheli!

* Amennyiben alapvetően elérte a szállítás az ingyenes szállításhoz szükséges értéket, de nem fér bele az a rendelés a legnagyobb csomagméretbe, úgy a további csomagok díja a vásárlót terheli!

Abban az esetben, ha a vásárlás értéke az ingyenes szállításhoz szükséges limit többszöröse (egész számra, lefele kerekítve), azt a rendelést annyi csomagként áll módunkban feladni ingyenesen! A további csomagok díja ez esetben is a vásárlót terheli! A plusz csomagok szállítási költségét a fentebb meghatározott díjak alapján kalkuláljuk de minden ilyen esetben egyeztetünk a vásárlóval!

A futárszolgálat részletes szállítási feltételeiről a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon tájékozódhat!

GLS CSOMAGPONT KERESŐ

https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses

CSOMAGKÖVETÉS

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA SZÁLLÍTÁS: JELENLEG SZÜNETEL!

Az Ön által megrendelt termékeket a FOXPOST futárszolgálat szállítja ki az Ön által megjelölt FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA! KÉRJÜK A RENDELÉSKOR MEGJEGYZÉSKÉNT TÜNTESSE FEL AZ ÖN ÁLTAL VÁLASZTOTT FOXPOST CSOMAGAUTOMATA NEVÉT ÉS CÍMÉT!

  • Belföldi és integrált csomagszállítás - a FOXPOST a feladó kérésének megfelelően elvégzi a csomagok felvételét a Megbízó által megjelölt helyen, és a csomagok kézbesítését, oly módon, hogy a felvételtől a kiszállításig mindvégig a felügyelete alatt marad.
  • A küldemény és a küldeményekkel kapcsolatos információk a feladó által is nyomon követhetőek és a kézbesítés igazolása bármikor (elévülési időn belül) vissza keresheti.
  • Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt automatikusan visszakézbesíti részünkre.
  • Ez esetben a megrendelő köteles az eredeti, teljes futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni! Ilyen esetben a díjakat a FOXPOST cégünk felé kiállított számlája alapján határozzuk meg!
  • Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!
  • A FOXPOST futárszolgálat e-mail és SMS formájában küldi a csomag érkezéséről az értesítést amelynek tartalma a csomagszám és a nyitókód! A rendelés a csomagszám alapján követhető nyomon!

KÉRJÜK ELLENŐRIZZE, HOGY OLYAN E-MAIL CÍMET ÉS TELEFONSZÁMOT ADOTT MEG A RENDELÉSKOR, AMI HELYES ÉS AMIT RENDSZERESEN HASZNÁL!

Amennyiben a vásárló nem elérhető a megadott elérhetőségeken és emiatt az átvétel meghiúsul, a feladó, újraküldés esetén a szállítási díjat ismételten felszámolhatja! A megelőzés érdekében ha már a csomag feladása előtt kiderül, hogy valamelyik elérhetőség nem megfelelő, a vásárlóval való egyeztetésig a csomag nem kerül kiküldésre!

SZÁLLÍTÁSI DÍJ, MAGYARORSZÁGON BELÜL

Szállítási idő: Általában 1-5 munkanap!

  • Magyarországra, előre fizetés esetén a szállítási költség: 999 Ft
  • Magyarországra utánvéttel szállítási költség: 999 Ft
  • 25 000 Ft feletti rendelés esetén Magyarországon belül a szállítás INGYENES!

CSERELEHETŐSÉG

Cégünk számunkra fontos hogy az általunk forgalmazott termékek eredetét a gyártótól a vásárlóig végig követhessük. Ezért a megrendelt és kiszállított termék cseréjére nincs lehetőség.

Cégünk az árkalkuláció felülvizsgálatának és új szállítási ár meghatározásának jogát fenntartja!

A csomag körmérete nem haladhatja meg a 3 métert (maximális magasság: 60 cm, maximális szélesség: 80 cm, maximális hosszúság: 200 cm, maximális súly: 40 kg)! Amennyiben a rendelés nem fér bele a legnagyobb csomagméretbe, a szállítást csak több csomagban tudjuk elindítani! Ez eseteben a plusz csomag(ok) költsége a vásárlót terheli!

* Amennyiben alapvetően elérte a szállítás az ingyenes szállításhoz szükséges értéket, de nem fér bele az a rendelés a legnagyobb csomagméretbe, úgy a további csomagok díja a vásárlót terheli!

Abban az esetben, ha a vásárlás értéke az ingyenes szállításhoz szükséges limit többszöröse (egész számra, lefele kerekítve), azt a rendelést annyi csomagként áll módunkban feladni ingyenesen! A további csomagok díja ez esetben is a vásárlót terheli! A plusz csomagok szállítási költségét a fentebb meghatározott díjak alapján kalkuláljuk de minden ilyen esetben egyeztetünk a vásárlóval!

A futárszolgálat részletes szállítási feltételeiről a https://foxpost.hu weboldalon tájékozódhat!

FOXPOST CSOMAGAUTOMATA KERESŐ

https://foxpost.hu/csomagautomatak

CSOMAGKÖVETÉS

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

info@primeprotein.eu

FONTOS INFORMÁCIÓ!

A Étrendkiegészítő és Különleges táplálkozási célú élelmiszer gyártók a változtatás jogával élve a fejlesztéseknek és a változó szabályozásoknak köszönhetően értesítés nélkül módosíthatják a termékek összetételét, leírását! Adatbázisunk folyamatos karbantartásának és frissítésének ellenére előfordulhat, hogy nem tudunk azonnal lépést tartani a változásokkal így a weboldalunkon közölt termékinformációk, képek TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK, amikért az említett okok miatt felelősséget nem tudunk vállalni. Azonos név alatt található, de különböző ízesítésű termékek összetételében minimális különbség lehet (a leírásban általánosságban egy ízesítés összetételét tüntetjük fel)!

Annak ellenére, hogy a webshopunkon látható raktárkészlet adatok tekintetében szintén törekszünk folyamatosan aktualizált információkat megjeleníteni, az egyszerre bejövő rendelések, vásárlások és esetleges készleteltérések miatt ezen adatok is TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK! A weboldalon látható árak és kedvezmények képzése emberi erőforrások által történik!

A hibalehetőségek miatt a termék átvétele előtt észrevételezett tévedések esetén az árak, kedvezmények változtatásának jogát fenntartjuk! Természetesen ilyen esetben a fogyasztót a termék átvétele előtt értesítjük! A kapcsolatok menüpontban található elérhetőségeink bármelyikén szívesen adunk szakszerű tájékoztatást termékeinkről!


GY.I.K

Hogyan használjam fel a Hűségpontjaimat?

Minden sikeres vásárlásod után, hűség pontokat adunk. 1 pont = 1 Forint.
A pontjaiddal Te gazdálkodsz, bármikor beválthatod, vagy gyűjtheted egy nagyobb vásárláshoz. Természetesen a pontok készpénzre nem válthatóak, mindig a vásárlásod összegéből kerül levonásra.
Az aktuális egyenleged, a Fiókom/Hűségpontjaim alatt találod!
Gyűjtésre fel!

Hogyan juthatok kuponhoz?

A kuponokat mi állítjuk be Neked, ezt a Fiókom/Kuponjaim menü pont alatt ellenőrizheted, de új kupon érkezéséről email-ben is tájékoztatunk!
Alkalomszerűen adjuk, ez lehet a Születésnapod alkalma (nem kötelező, érdemes beállítanod), vagy csak azért mert meg szeretnénk köszönni Neked, hogy a Prime csapat tagja Vagy!

Biztonságos a kártya adataimat megadnom?

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerülsz át, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni.
A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő azaz mi, nem szerezünk tudomást, mivel az tőlünk független és védett internetes oldal.
A kártyád adatainak biztonságáról az egyik legnagyobb magyar Bank, az OTP gondoskodik.

Mi az Ajánló program lényege?

Könnyen és egyszerűen juthatsz további kedvezményhez, ha sporttárs barátodnak is ajánlod oldalunkat! Az ajánlásoddal együtt, kedvezményes kupont is küldünk, így Ő is jól jár, hiszen az első vásárlásánál is felhasználhatja a kedvezményét, kedvességedért cserében, Téged is megajándékozunk egy kuponnal!
Tégy jót és a jó tett visszaszáll Rád!

Miért érdemes feliratkozni a hírlevelünkre?

Mert nem maradsz le azokról az akciókról, amik csak rövid időszakra vonatkoznak, értesülsz az újdonságokról és így elsőként tudhatod a világ vezető táplálékkiegészítő gyártók új termékek piacra dobását is!

Legjobbak